Contact us

Contáctanos

Nos encantaría saber de ti y analizar tus necesidades. Dinos cómo comunicarnos contigo y nos comunicaremos lo antes posible
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Contact us
BLOG

Tests A/B, els teus grans aliats per superar-te

6 November 2018
Share:

No aconsegueixes els objectius que vols amb les teves campanyes de màrqueting per correu electrònic? Hi ha alguna cosa que està fallant. Per esbrinar el què, tens a la teva disposició els anomenats tests A/B. Encara que les estadístiques diuen que menys del 40% dels especialistes en màrqueting els utilitzen, són eines efectives per analitzar el comportament dels nostres clients/usuaris i canviar el que no ens està donant els resultats buscats: des d’aconseguir majors taxes d’obertura a obtenir més conversions en la landing page, per exemple.

Són molts els factors que estan en joc, així que posa’t mans a l’obra.

Provar, provar i provar

Els tests A/B consisteixen en crear dues versions d’un mateix enviament que només varien en un element. Així, podem comprovar quin funciona millor i emprendre canvis controlats en l’etapa de conversió. Aquestes proves requereixen organització i constància, però ben fetes donen molt bons resultats.

Tingues en compte que:

1-Cal definir amb exactitud el que volem comprovar: des de l’assumpte del correu electrònic fins a la data i hora de l’enviament o, fins i tot, detalls que poden influir, com canviar el color o la posició del botó CTA. Això sí, centra’t en un element concret, perquè per tal d’obtenir resultats òptims és més complicat comprovar diversos objectius al mateix temps.

2-Cal triar bé als destinataris. S’aconsella que siguin almenys 1000 perquè la prova sigui representativa, que formin grups homogenis i que estiguin segmentats segons el que requereixi el test.

3-Cal escollir una data apropiada: potser el Nadal o l’estiu no siguin períodes massa propicis.

4-Cal fer un registre dels resultats i analitzar-los de forma eficaç: traurem conclusions i farem els canvis necessaris.

Get in touch

LINK Mobility is Europe's leading provider within mobile communications, specializing in messaging, digital services and intelligent data usage.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

More Inspiration

Other sites