
La marca de calçat Hush Puppies ha realitzat una campanya de LINK Collect a Portugal, en què els protagonistes han estat els nostres cupons descompte: una via ràpida i econòmica d’incentivar els clients i recopilar dades. Concretament ha consistit en un enviament d’SMS que redireccionaven a una landing page, on es demanava convidar a un amic, indicant les seves dades. D’aquesta manera, es rebia un cupó amb 10 € de descompte, que es podia bescanviar tant en línia com en botigues físiques. Així mateix, cada usuari al que li arribava la invitació via SMS, podia remetre a altres amics.
Per tant, estem davant el primer gran enviament de LINK Collect, que per a LINK Mobility Spain ha suposat un magnífic impuls comercial.
Benefici per als amics
La promoció abastava els productes de tota la col·lecció de calçat i estava dirigida a un públic d’entre 35 i 55 anys, habitant de les principals ciutats portugueses. En total es van enviar 27 000 SMS al contactes de la base de dades, la qual es va incrementar una mica més gràcies a les invitacions a altres amics. Precisament aquesta crida a l’acció d’enviaments d’uns amics a altres per beneficiar-se dels descomptes era l’objectiu de l’estratègia de màrqueting.
La campanya es va perllongar des de l’1 al 9 de desembre i es va saldar amb un alt índex de satisfacció per al client (un 456 % de ROI), sobretot en el cas de les botigues físiques.
LINK Mobility is Europe's leading provider within mobile communications, specializing in messaging, digital services and intelligent data usage.