Contact us

Contáctanos

Nos encantaría saber de ti y analizar tus necesidades. Dinos cómo comunicarnos contigo y nos comunicaremos lo antes posible
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Contact us
BLOG

Combina les xarxes socials i el màrqueting per correu electrònic

5 September 2018
Share:

Tornem a posar en relleu la importància de les xarxes socials per als nostres plans de màrqueting; un potent canal que ens pot donar moltes satisfaccions empresarials. De fet, més de 2000 milions d’internautes estan actius en les xarxes socials.

Així, per treure’ls partit podem començar practicant “social listening” o escolta social, és a dir, supervisar el que parlen de nosaltres, de la competència o de productes i serveis relacionats amb la nostra empresa. Això ens pot servir per detectar tendències i anticipar-nos, per exemple.

Però a partir d’aquí, per què no integrar les xarxes socials en el màrqueting per correu electrònic? La unió fa la força.

 

3 consells d’integració

1-Enllaçar les xarxes socials amb els teus correus electrònics, mitjançant les seves corresponents icones. D’aquesta manera l’usuari tindrà accés de forma fàcil i directa a totes les xarxes socials on la teva empresa té presència i podrà seguir-te, obrint així diversos canals més de comunicació i possibilitats de viralització. També pots recórrer al “click to tweet” per compartir certes frases o cites de la teva newsletter, per exemple, a Twitter.

2-Dirigir les accions de màrqueting per correu electrònic als followers o fans. Amb la informació d’usuari que proporciona cada xarxa social podem donar-los un tracte especial i muntar campanyes específiques per a ells.  Això sí, no t’oblidis que cada xarxa social té les seves peculiaritats i els seus “llenguatges específics” i unes són més adequades per uns fins que unes altres.

3-Fer servir el hashtag en els assumptes dels correus electrònics. No és una tendència nova ja que va començar allà per 2015, però últimament està bastant en voga. Resulta molt útil com a reclam, com crida a l’acció i per agrupar temàtiques que t’interessi promoure.

Get in touch

LINK Mobility is Europe's leading provider within mobile communications, specializing in messaging, digital services and intelligent data usage.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

More Inspiration

Other sites