Tècniques per a uns SMS comercials més efectius

Tècniques per a uns SMS comercials més efectius

Més del 80 % de les empreses utilitza els SMS per a fins comercials i cada vegada es fan servir més per a notificacions, alertes o citacions. També són una excel·lent via per fidelitzar.

Però treure-li el major partit al canal de l’SMS no és tan senzill com sembla. En un missatge tan curt hem d’esmerçar-nos en informar i persuadir el receptor de forma directa i clara. Per això, cal conèixer bé les seves particularitats i manejar alguns trucs útils per arribar als nostres clients en el moment adequat i amb la major eficàcia possible. A més d’una bona redacció, s’ha comprovat que hi ha altres claus que funcionen per captar l’atenció i aconseguir la desitjada conversió.  Si les maneges totes en el teu benefici, faràs d’aquest canal un dels millors aliats del teu màrqueting empresarial.

Saps aprofitar bé aquests 160 caràcters?

 

5 usos i trucs

Ser un bon redactor o redactor creatiu és especialment valuós quan parlem d’SMS.

Ja vam explicar les claus del copywriting més importants en un article anterior, però també hi ha altres estratègies que pots aplicar. Aquí tens algunes:

1-A més de vendre, per informar i fidelitzar: no facis servir l’SMS només per vendre el teu producte/servei, també és útil per informar els usuaris de canvis en el teu negoci (tancament per vacances, per exemple), per donar-los la benvinguda res més rebre les seves dades de registre o per felicitar-los en dates especials, com el seu aniversari o Nadal.

2-Llenguatge breu però concret: val, tenim pocs caràcters per expressar el missatge, però aquesta brevetat no ha de significar inconcreció: la informació ha de ser completa. Si dius que ets el millor, aclareix en què ets el millor o si proposes solucionar un problema, indica quin tipus de problema. L’usuari ha de saber com el beneficiarà exactament el teu producte o servei. També és convenient avisar si hi ha data límit per a les ofertes i promocions o si els enllaços que inclous caduquen.

3-Utilitza preguntes: Per tancar el missatge és bastant efectiu plantejar una pregunta com a recurs per passar a l’acció.

4-Crea un estil propi: amb expressions o paraules que et identifiquin o fins i tot amb alguna emoticona, que cada vegada estan més “de moda”.  Això sí, adaptat al missatge, més o menys informal, segons l’ocasió.

5-Integra enllaços: procura que siguin curts per no desaprofitar caràcters, però inclou-los per aportar la informació completa de la teva acció i per augmentar el trànsit al teu lloc web.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - Tècniques per a uns SMS comercials més efectius