LINK COLLECT
Recolliu informació valuosa dels vostres consumidors a través de l’SMS

LINK Collect és la solució perfecta si

Voleu començar a establir la vostra cartera de clients o un programa de fidelitat

Voleu actualitzar dades existents o obtenir més dades

Voleu saber què opinen els clients

Voleu interactuar amb els vostres clients mitjançant invitacions, cupons o targetes de segells

Voleu personalitzar la vostra comunicació

Voleu aconseguir una comunicació directa i individualitzada
LINK Collect per captar nous clients
- Captació multicanal
- Capteu clients gràcies a solucions de punts de venda, tauletes, web, xarxes socials, publicitat a Internet o impresa a través de codis curts
- Demaneu al client les seves dades, els seus interessos o la seva botiga preferida
- Recompensa instantània. Si el client completa el formulari, obté un cupó

LINK Collect per obtenir dades i actualitzar-les
- Gestioneu l'impacte del vostre butlletí de notícies amb SMS enviats automàticament segons les accions de l'usuari
- Falten dades? Demaneu als vostres clients les dades que falten o una actualització d'aquestes
- Assegureu-vos de recompensar-los per això
- Resultats instantanis i econòmics

Recopileu dades o comuniqueu-vos en 5 senzills passos

LINK Collect per invitacions i registres
- Utilitzeu LINK Collect per invitacions i registres
- Obtingueu valoracions en temps real dels assistents registrats
- Feu un seguiment amb confirmacions i lliuraments d'entrades per SMS

LINK Collect per enquestes o concursos
- Feu enquestes senzilles directament des del telèfon mòbil
- Utilitzeu-lo per obtenir valoracions instantànies. Per exemple, després d'una ponència o una reunió de vendes
- Resultats i anàlisis en temps real

LINK Collect utilitzeu el nostre servei multicanal

LINK Collect per obtenir consentiments
- Demaneu el consentiment de qualsevol client de la vostra cartera a través d'SMS
- Valoracions instantànies
- Utilitzeu el document de política de privacitat existent basat en la web
- Gestió de la versió

LINK Collect per a valoracions
- Com es relacionen la vostra experiència del client i el servei d'atenció al client?
- Utilitzeu un sistema mètric o emojis per valorar l'experiència
- Obtingueu valoracions en temps real i realitzeu un seguiment dels canvis al llarg del temps
- Utilitzeu incentius per augmentar la taxa de respostes
