Gestió de BBDD, respostes i leadsSERVEI PROFESSIONAL LINK MULTICANAL
Definim continguts que aportin valor emmarcats en un disseny diferenciador. Identifiquem els usuaris objectiu, planifiquem el moment correcte, analitzem els resultats i establim l’estratègia de resposta, tenint en compte l’experiència i navegabilitat de l’usuari.


Major taxa d’obertura, Click to Action, impacte instantaniUna eina imbatibleLINK Coupon
El 97 % dels SMS triguen un màxim de tres minuts a obrir-se des que es reben, fet que converteix el màrqueting per SMS en el canal més immediat. Gràcies a les noves funcionalitats dels smartphones, és possible combinar text i imatge, fet que millora la visibilitat i el contingut dels missatges, i en fomenta la viralitat.

A través de l’SMSRecull informació valuosa dels teus consumidorsLINK Collect
Si vols augmentar i millorar la qualitat de les teves bases de dades, traient tot el seu potencial, posem a la teva disposició el nostre servei LINK Collect. Amb ell aconsegueixes comunicar-te millor amb els teus clients, en recopilant la informació més rellevant de cada un d’ells, ja sigui amb les seves dades personals, opinions a través d’enquestes de satisfacció, el seu consentiment per a comunicacions futures amb ells, etc. D’aquesta manera pots personalitzar les campanyes i obtenir millors resultats.
Converteix les comunicacions amb els teus clients en unaconversa personalitzada i enriquidaLINK Conversations
Adopta nous canals de comunicació amb els teus usuaris finals i porta el diàleg entre l’empresa i el client a un nou nivell. LINK Conversations permet mantenir converses amb els teus clients en tots els dispositius mòbils amb una sola API fàcil d’integrar i utilitzar.
Crea converses properes i senzilles amb missatges interactius i personalitzats i brinda més seguretat i confiança als teus clients.

El canal de Fax com a mitjà de comunicacióFAX A COMPTES D’E-EMAILFAX P2P
Canvis regulatoris i tecnològics van fer que gradualment l’èxit del fax i el seu volum descendissin, la qual cosa va donar lloc a nínxols de mercat específics i va possibilitar l’entrada d’altres serveis que converteixen el fax en una eina digital i adaptada a les necessitats actuals.
