Signatura Digital Sistema de gestió de firma electrònica sense certificat estàndard
Primera solució de firma electrònica centralitzada
Generació dinàmica i gestió centralitzada de certificats digitals dels firmants sense necessitat de disposar de certificats digitals tradicionals.
LINK Mobility aporta una Suite de Firma Biomètrica Grafològica desenvolupada en model SOA que s’adapta a les necessitats del client i aporta un grau màxim d’usabilitat, accessibilitat i legalitat. Sistema de firma biomètrica digitalitzada multidispositiu amb plena garantia legal. Basada en tecnologia HTML5, sense necessitat d’instal·lació ni manteniment.
01
Facturació electrònica senzilla
Firmeu factures o contractes amb el vostre propi certificat digital i genereu certificats digitals perquè els vostres clients i proveïdors els firmen.
02
Sistema multidispositiu
Genereu documents perquè es firmen digitalment des de dispositius mòbils o tauletes i ubiqueu vosaltres mateixos el panell de firma.
03
Amb totes les garanties legals
Única solució de firma biomètrica publicada en la relació de prestadors de serveis electrònics del Ministeri d’Indústria

Firma electrònica avançada
La firma electrònica avançada té un nivell de seguretat superior al de la firma simple: les dues primeres condicions definides pel Reglament eIDAS asseguren que el firmant només pot haver sigut aquell a qui es va sol·licitar la firma, mentre que les dues últimes limiten extraordinàriament el risc de suplantació d’identitat.
El sistema de creació de firma electrònica avançada que ofereix LINK MOBILITY està desenvolupat de manera que les firmes realitzades amb la nostra eina compleixen amb cada un dels requisits legals establerts actualment.
Facilitat d'ús
Documents sempre actualitzats, generats en el moment de la validació/firma, i posats a disposició del firmant en el seu propi entorn.
Procés automatitzat
Enviament dels documents digitals firmats a les parts i incorporats directament en l'ERP per continuar amb la prestació dels serveis.
Plena traçabilitat
Accés als documents firmats digitalment, amb plena validesa legal i traçabilitat d'agents involucrats en la seva creació, validació i firma.

Intercanvi de productes i serveis susceptibles de ser documentats (albarans, factures, contractes, etc.).
Contractació de productes i serveis, presencialment o a distància.
Acceptació de noves condicions (comissions, venciment, etc.).
Enviament de claus d’activació o validació
Acceptació de pressuposts en serveis addicionals
Accions de cross-selling/up-selling per Internet
Canvis de domiciliació bancària
Comunicació fefaent de cancel·lació i baixa del servei
Acceptació de mandats SEPA
Notificació fefaent en cas d’impagament
Gestió de comandes/entregues en processos logístics
Sol·licituds de finançament amb consulta de scoring
Certificació de dades i documents (imatge, text, veu)
Ordres de compra de valors o donacions
Consentiment informat de pacients
Gestió de torns i comunicació d’horaris laborals
Contractació laboral a distància per a treball temporal
Formalitzacions de subscripcions a mitjans digitals o impresos
Contractes d’afiliació a ONG o partits polítics
Impulsem la vostra transformació digital
Una eina eficaç, versàtil i funcional per a la majoria dels sectors empresarials
i les diferents àrees de gestió dins d'una empresa
- Sector bancari i financer
- Sector assegurador
- Sector energia i telco.
- Sector sanitat i admin. Pública
- Sector legal i auditoria
- Sector de serveis en línia
- Altres sectors
Contractació:
-
Nous productes i serveis, presencials o a distància.
-
Resposta a proposta comercial per Internet, amb contractació 100 % en línia.
-
Sol·licituds de finançament bàsic amb consulta de scoring en línia.
-
Validació de dades i documents (imatge, text, veu).
-
Acceptació de canvi de condicions (comissions o interès).
Notificació fefaent:
-
Situacions d’impagament o descobert en compte.
-
Claus de validació per a operacions.
-
Ampliació de crèdit.
-
Confirmació d’activació de targetes de crèdit.
-
Finalització de contractes de targetes de crèdit.
-
Dates límit per refinançar préstecs.
-
Confirmació d’operacions a distància.
Sector assegurador
-
Contractació de nous productes i serveis, presencialment o a distància.
-
Resposta a proposta comercial per Internet, amb contractació 100 % en línia.
-
Firma de clàusules especials limitatives.
-
Firma de mandat SEPA.
-
Validació de dades i documents (imatge, text, veu).
-
Gestió d’incidències internacional per a assegurances de viatge.
-
Comunicació fefaent per a actualització de primes, liquidació de sinistres, cancel·lació i baixa del servei, situacions d’impagament, etc.
-
Gestió integral de parts integrada amb aplicacions de missatgeria instantània (obertura de parts, certificació de fotografies del sinistre i generació d’accions de reparació o reembossament).
Sector energia i telco.
-
Contractació de nous productes i serveis, presencialment o a distància.
-
Resposta a proposta comercial per Internet, amb contractació 100 % en línia.
-
Firma de mandat SEPA
-
Validació de dades i documents (imatge, text, veu).
-
Comunicació fefaent d’actualització de condicions.
-
Comunicació fefaent de cancel·lació i baixa del servei
-
Notificació fefaent de situacions d’impagament.
-
Comunicació de límit de consum.
Sanitat:
-
Firma del consentiment informat previ a les proves mèdiques.
-
Validació de la conformitat de la concertació amb les asseguradores.
-
Gestió de torns als hospitals.
-
Contractació amb proveïdors.
-
Gestió diària amb proveïdors (peticions, albarans).
Educació i administració pública:
-
Enviament de notificacions administratives.
-
Matriculació d’alumnes.
-
Notificació de beques.
-
Notificació d’expedients i qualificacions.
-
Comunicació i recepció de denúncies.
Contractació de serveis a distància amb acreditació d’identitat en línia:
-
Empreses d’apostes i jocs en línia
-
Empreses de serveis de car sharing
-
Empreses de finançament en línia
-
Empreses d’inversió
-
Empreses de canvi de divises
Confirmació de la LOPD sota la llei 2018:
-
Formularis de captura de dades
-
Navegació per pàgines web amb habilitació de galetes
Logística:
-
Gestió d’albarans
-
Generació de comandes en línia
Gestió de cobrament:
-
Contractació de serveis
-
Reclamació de deute
-
Notificació d’alta en fitxers de morositat
-
Comunicació de finalització de contracte
Lloguer immobiliari:
-
Contractació de serveis
-
Reclamació de deute
-
Notificació d’alta en fitxers de morositat
-
Comunicació de finalització de contracte
Automoció:
-
Gestió integral de la documentació en la compra d’un vehicle nou