Motor Gómez fidelitza clients gràcies als nostres SMS

Motor Gómez fidelitza clients gràcies als nostres SMS

Per a la presentació en societat del nou Audi Q8 i del Volkswagen Touareg, el concessionari madrileny Grup Motor Gómez va organitzar un enviament d’SMS amb el qual va aconseguir recopilar dades i així conèixer quins clients estan realment interessats en l’esdeveniment.

Aquesta empresa, que sempre ha demostrat ser innovadora i emprenedora, aposta pels missatges de text com a potent eina de crida a l’acció. Els SMS remetien a una landing page explicativa, que incloïa un formulari de sol·licitud o la possibilitat de contactar de forma directa per telèfon.

Una de les facetes del nostre servei LINK Collect en pura essència!

 

Els missatges de text en plena acció

Grupo Motor Gómez havia realitzat diverses campanyes amb LINK Mobility, però en aquesta ocasió volia arribar al màxim de clients interessats en un esdeveniment en el qual es presentaven dos nous vehicles i es jugava un mini torneig de pàdel.

A través de l’enviament dels SMS es van obtenir excel·lents resultats: Un 99 % d’enviaments lliurats en el cas de Volkswagen i un 100 % en el d’Audi, un bon nombre de visites a les dues landing page i un recull de bastants formularis en un sol dia.

A més, aquests enviaments no només van servir per a aquest esdeveniment de motor i pàdel específicament, sinó també per recollir sol·licituds per a propers esdeveniments.

Una comunicació efectiva que serveix per millorar la relació amb els clients, fidelitzar i millorar les nostres bases de dades.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - Motor Gómez fidelitza clients gràcies als nostres SMS