L’e-commerce que ve en 2019

L’e-commerce que ve en 2019

El comerç electrònic, la reeixida relació entre el venedor i el consumidor a través d’Internet, té un any per davant de reptes i d’experiències de compra. Es preveu un auge descomunal i cada vegada més competència, de manera que els comerciants han d’estar preparats: comptar amb unes webs professionals i amb la millor salut digital possible, presentar les ofertes en el moment adequat i de la forma idònia, i donar les majors facilitats per a les compres en línia. La rapidesa del lliurament és una de les claus de l’èxit!

              

3 tendències clau

1-Mobile commerce: és la tendència fonamental, perquè cada vegada som més compradors a través del nostre smartphone. Així, totes les botigues en línia han d’estar adaptades als dispositius mòbils (i permetre navegar amb rapidesa). Molts altres usuaris prefereixen una app per realitzar les seves compres electròniques.

2-Visual commerce: el clàssic “val més una imatge que mil paraules”. Una bona presentació visual és essencial si anem a comprar alguna cosa que no podem veure ni tocar físicament (això és aplicable tant a imatge com a vídeo). No obstant això, eBay ja està apostant fort per aquest component visual, amb noves experiències per als compradors com l’Image Search.

3-Recomanacions personalitzades: coneixent bé als nostres usuaris, podrem oferir-los una experiència de compra satisfactòria i, si és en temps real, millor que millor. Gràcies a l’aprenentatge automàtic, els suggeriments i recomanacions resulten molt efectius. La interactuació amb l’usuari és fonamental.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - L’e-commerce que ve en 2019