El turisme s’alia amb el màrqueting per SMS

El turisme s’alia amb el màrqueting per SMS

El telèfon mòbil és un gran protagonista de les accions en turisme; el fem servir per planificar els nostres viatges, treure les targetes d’embarcament d’un vol, reservar hotels o entrades a un museu, buscar instruccions per als llocs que volem visitar… Per això, a través dels SMS les empreses del sector poden oferir una atenció al client realment millorada. Gràcies als missatges instantanis, aquells que no requereixen connexió de dades, es poden rebre arreu del món i són molt poc intrusius; aconseguim excel·lents resultats. Més encara si enllacem a una landing page amb la qual ampliar la informació.

Un bon proveïdor del servei aconseguirà els objectius desitjats. En LINK Mobility som especialistes a més de líders europeus en missatgeria. Hi ha moltes maneres d’aprofitar aquest canal en l’àmbit turístic i ens encantaria col·laborar amb tu per dur-les a terme!

5 àmbits interessants per al SMS

Ja sigui amb SMS automatitzats o més personalitzats, els missatges curts serveixen per a nombroses accions relacionades amb el turisme:

1-Aerolínies: enviar comunicacions sobre els vols com ara retards, canvis de portes d’embarcament, connexions amb altres vols o altra informació rellevant, com el número de la cinta on recollir l’equipatge només aterrar.

2-Hotels o allotjaments: enviar la localització de l’hotel per facilitar l’arribada o donar a conèixer els serveis propers. També es pot utilitzar el missatge curt per comunicar la contrasenya del WiFi o informar dels horaris del desdejuni.

3-Agències de viatge: enviar una guia turística descarregable dels llocs més interessants que es poden visitar al lloc de destinació. Mitjançant SMS també es poden enviar cupons descompte de certs museus o atraccions turístiques.

4-Restaurants: rebre la confirmació d’una reserva o informació del menú i dels plats de la carta més destacats. A més, són molt útils per enviar descomptes i promocions.

5-Creuers: donar la benvinguda al fer el check-in i promocionar les instal·lacions (l’spa, les piscines, el casino, les botigues, el gimnàs, les activitats per a nens…). Els missatges curts també són fantàstics per informar de les excursions disponibles a cada port o de la informació meteorològica de cada dia.

Aquests són tan sols alguns exemples de les milers de possibilitats que permet el canal d’SMS.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - El turisme s'alia amb el màrqueting per SMS