El poder de les newsletters

El poder de les newsletters

Dins de les estratègies de màrqueting, les newsletters o butlletins de notícies digitals són valuoses eines que serveixen de comunicació entre l’empresa i el client, els partners o els proveïdors. El seu principal objectiu és informatiu, fonamentalment corporatiu, però també inclouen temes rellevants del sector en qüestió. A més, s’utilitzen per presentar ofertes i promocions, llançaments de nous productes o continguts exclusius.

Gràcies a elles, es va construint una relació de confiança amb cada receptor i, per tant, és una cita periòdica que no podem deixar de banda.

En LINK Mobility estem molt orgullosos dels nostres butlletins, la imatge del qual acabem de canviar recentment, i gràcies a això hem aconseguit unes taxes d’obertura de fins a un 35 %.

 

5 claus dels butlletins

1-Continguts d’interès: un dels principals avantatges dels butlletins de notícies és que van dirigits a receptors amb un interès real per l’empresa i els seus serveis o productes. El tenir-los informats i tenir cura dels continguts, perquè no es perdi aquest interès, és essencial. Per a això, de tant en tant podem incloure algunes “sorpreses” o curiositats que seran motivadores.

2-Cura de la imatge de marca: a través de les newsletters ens apropem als nostres clients i ens comuniquem amb ells. Són una bona eina de branding i fidelització, que genera confiança.

3-Segmentació adequada: amb els butlletins de notícies no es pretén arribar a molts receptors, sinó als receptors adequats. Per això, cada enviament ha de respondre a una segmentació pertinent de la base de dades.

4-Periodicitat: s’ha de mantenir la periodicitat establerta per a la newsletter. Els subscriptors estan acostumats a rebre-la de tant en tant i, si bé es pot modificar en certes ocasions, és important mantenir una regularitat.

5-Facilitat de subscripció: l’ideal és que a la pàgina web, en les diverses xarxes socials, o en qualsevol mitjà de comunicació (tant en línia com no) de l’empresa, s’ofereixi la possibilitat de subscripció a les newsletters, preferiblement de forma gratuïta. Però, a més, és important oferir opcions perquè els primers receptors puguin reenviar o compartir els continguts que els resultin interessants amb altres lectors.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - El poder de les newsletters