El màrqueting es vesteix d’estiu

El màrqueting es vesteix d’estiu

Ja fa un temps vam parlar del màrqueting estacional, és a dir, el que treu el millor partit de determinades dates clau, ja que els hàbits de compra i la capacitat econòmica canvien segons el calendari.

Així, l’estiu és una oportunitat per posar en marxa estratègies de vendes amb èxit: estem de vacances i consumim més en determinats sectors. I les rebaixes d’estiu segueixen sent un esdeveniment molt esperat.

En aquests mesos el màrqueting mòbil cobra protagonisme i el canal dels SMS té grans oportunitats: els missatges curts arriben a la platja, la piscina i qualsevol destinació, de manera instantània.

Per tant, caldrà variar una mica les nostres comunicacions habituals, emprant recursos que poden donar molt bons resultats. Des LINK Mobility t’oferim un ampli ventall de possibilitats amb els nostres serveis per dur a terme les teves campanyes d’estiu d’una manera original i amb èxit.

 

5 estratègies d’èxit

1-Donar primacia al mobile: crea les teves campanyes de manera que des del telèfon mòbil es puguin desenvolupar diferents accions i s’apliquin avantatges exclusius. Per exemple, introdueix un codi QR al teu fullet, perquè l’usuari pugui escanejar i accedir a la promoció des del seu smartphone, o presenta ofertes especials per a les compres realitzades amb el mòbil. I, per descomptat, ofereix sempre formes de pagament segures.

A més, no oblidis fer servir descomptes amb durada limitada ja que insistir en la “urgència” de les promocions sol animar les compres i en aquests mesos el consumidor està més predisposat a gastar.

2-Automatitzar els missatges: si la teva empresa també tanca uns dies per vacances, no descuidis els enviaments i deixa programades les campanyes perquè segueixin arribant als teus usuaris.  Correus o SMS automatitzats et permeten seguir “cuidant” als teus clients. Tot i així, mantén certa supervisió i, quant tornis, monitoritza resultats i corregeix errors.

3-Potenciar les xarxes socials: durant les vacances has de mantenir actives les xarxes socials perquè les fem servir molt més, ja que tenim més temps lliure. Ens han de servir per interactuar amb ell i proposar oportunitats de compra de productes o serveis.

4-Crear campanyes lúdiques i divertides: cal captar l’atenció dels usuaris amb propostes atractives en què interactuar sigui divertit; recorda que són mesos d’oci i relax. Per exemple, podem posar en marxa un concurs per enviar fotos o vídeos de les vacances, oferint algun descompte o un avantatge de compra interessant a canvi.

5-Aprofitar els bons resultats: revisar els clics, visites o leads aconseguits ens pot servir per insistir i finalitzar més conversions amb èxit.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - El màrqueting es vesteix d'estiu