Un màrqueting de confiança després del nou reglament de protecció de dades

Un màrqueting de confiança després del nou reglament de protecció de dades

El final del mes de maig ha estat molt agitat per al món del màrqueting, perquè ja ha entrat en vigor el nou Reglament Europeu de Protecció de dades (RGPD). Totes les empreses s’han afanyat a adaptar-se a la nova normativa perquè, de no fer-ho, corren el risc de multes que poden arribar fins a un 4 % de la facturació anual, amb un màxim de 20 milions d’euros.

A més, moltes campanyes no es poden efectuar si es vol complir el nou Reglament i que les dades personals no passin a tercers.

En LINK Mobility Spain la seguretat en la gestió i l’enviament de dades personals és total i garantim el compliment del RGPD, ja que comptem amb la implementació de mesures tècniques i organitzatives apropiades per garantir el processament legal de dades personals i tenim una connexió directa amb els operadors mòbils.

D’aquesta manera seguim endavant amb les campanyes. De fet, a finals del mes de maig aconseguirem un nou rècord de missatges en només dos dies: 16 milions d’SMS i 35 milions d’emails, superant el nostre actual rècord del passat Black Friday (novembre del 2017) amb 14 milions d’SMS enviats.

 

Bases de dades vigilades

El RGPD amplia les obligacions en el tractament i el processament de les dades personals i les empreses han de, a més, examinar els seus partners i terceres parts, per assegurar-se que ells també s’han adaptat al reglament comunitari.

Pel que fa a aquelles companyies que tenen bases de dades, esdevenen controladors i han de posar encara més cura. “Per exemple, quan es tracti del tractament de dades a gran escala, els processadors de bases de dades hem de comptar obligatòriament amb la figura de l’DPO, Data Protection Officer. El nou Reglament dedica una secció sencera a aquesta nova figura, que és un garant del compliment de la normativa de la protecció de dades en les organitzacions”, apunta Tiago Martins, director comercial de LINK Mobility Spain.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - Un màrqueting de confiança després del nou reglament de protecció de dades