Black Friday: prepara’t per a la revolució de les compres

Black Friday: prepara’t per a la revolució de les compres

El 23 de novembre és la data clau: un any més arriba aquesta festa del consum prèvia al Nadal, ja prou consolidada al nostre país, que suposa un repte per al màrqueting de qualsevol empresa (especialment per a les pimes). A Espanya, aquest any s’esperen més de cinc milions d’enviaments postals en aquest dia, segons càlculs de l’associació espanyola d’empreses de gran consum (Aecoc).

Però cada vegada “s’escalfen motors” abans, i començar el més aviat possible a implementar l’estratègia més adequada per aconseguir els millors resultats és fonamental. Mitjançant l’SMS, que no oblidem que és el campió de les taxes d’obertura i immediatesa, i a través del correu electrònic o les xarxes socials, hem de captar els indecisos i fomentar les compres d’últim minut.

Els clients de LINK Mobility ens han demostrat que augmenten considerablement les seves comunicacions durant el Black Friday i que obtenen molt bons resultats. Deixa’ns ajudar-te, amb eficàcia i seguretat.

 

De l’SMS a la landing page

Ja tens perfectament actualitzada la base de dades i segmentada per arribar de forma eficient a cada un dels consumidors, i ara què?

*Prioritza l’SMS: es pot convertir en el teu gran cavall de batalla per a aquest Black Friday. Els mòbils van a “treure fum” des dels dies previs, així que aquest canal et servirà per comunicar de manera ràpida i efectiva totes les teves propostes. El missatge de text adequat, dirigit a l’usuari apropiat, començarà a generar l’interès necessari i a aconseguir crides a l’acció efectives. I, per descomptat, fes-lo servir també per als missatges transaccionals (per exemple, quan rebrà la seva compra).

A partir d’aquí, ajuda’t del màrqueting per correu electrònic i de les campanyes en xarxes socials, molt útils per resoldre dubtes i tenir una comunicació més fluida i immediata.

No t’oblidis dels cupons descompte mòbils segur que són uns grans aliats en aquesta jornada!

*Crea una landing page específica: el Black Friday ha de tenir la seva pròpia pàgina on es presenti tot clar i atractiu. Així augmentaràs el trànsit. Evidentment, l’SMS enllaçarà a aquesta pàgina.

*Aprofita els resultats: a partir de les conversions i dades obtingudes, inicia altres accions complementàries com compres relacionades. Gràcies al nostre servei LINK Collect la recopilació d’informació dels teus consumidors per a accions futures serà fonamental.

Si has aconseguit nous contactes, aprofita’ls per al Nadal, que està en girant la cantonada.

Recorda, tot això també ho pots portar a la pràctica dilluns següent, l’anomenat Cybermonday o #eDay, on el comerç electrònic és el protagonista exclusiu. No obstant, cal destacar que el Black Friday cada vegada és més en línia. De fet, segons RetailNext, al 2007 el nombre de visitants en establiments físics va caure un 4,7%.

No deixis escapar aquesta ocasió única per contactar amb els teus consumidors via SMS o correu electrònic i oferir-los les millors ofertes dels teus productes o serveis!

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - Black Friday: prepara't per a la revolució de les compres