Automociona segueix “sobre rodes” amb LINK Mobility

Automociona segueix “sobre rodes” amb LINK Mobility

Automociona, agència de màrqueting especialitzada en el món de l’automoció, segueix confiant en nosaltres per realitzar les seves campanyes d’enviaments multicanal, gràcies als bons resultats assolits. Amb taxes d’obertura d’un 30 % en l’àmbit del màrqueting per correu electrònic, el nostre suport els ha ajudat a augmentar l’interès per les seves comunicacions i a captar nous clients.

 

Combinació de correu electrònic i SMS

Les campanyes de màrqueting per concessionaris i tallers d’automoció que realitza Automociona són tant promocionals, com informatives o estacionals. Compten amb una base de dades d’uns 20 000 usuaris i les seves accions van destinades tant a clients que estan començant amb els seus negocis, com a aquells que ja estan més consolidats.

El correu electrònic és el seu canal més potent (incloses les newsletters), però el reforcen amb enviaments periòdics d’SMS per als clients dels que només disposen del seu telèfon. Aquesta via també funciona molt positivament ja que, gràcies a l’SMS site, es realitza un redireccionament a un microsite.

Per tant, recolzats pels serveis de LINK Mobility Spain, que optimitzen la recepció i la lectura, Automociona està aconseguint un gran abast i molt bons resultats. Així, amb un CTR del 30 %, segueixen avançant i consolidant en el sector del retailing.

Leave a Reply

He llegit i accepto la política de privacitat d'aquesta web

Podeu consultar tota la informació bàsica en aquest enllaç.

link mobility - Automociona segueix "sobre rodes" amb LINK Mobility